Iedere week, 3 tips van Nederlandse creatives
Bert2 Week 07

Bert Hagendoorn

Helpt creative en digitale bureaus zichzelf beter op de kaart te zetten.
  1. 1

    Positioneer jezelf zo helder mogelijk

    Zorg ervoor dat het verhaal over jezelf rete-scherp is. Het moet in een one-liner duidelijk zijn wat je doet. "You never get a second chance for a first impression".

  2. 2

    Zorg dat je portfolio past bij waar je heen wil

    Je laat natuurlijk alleen je beste werk zien. Maar zorg ook dat het past bij het soort klussen die je wil scoren, het punt op de horizon waar je naar toe wil.

  3. 3

    Be out there en leg contacten

    Hoe vaker je gezien wordt en hoe groter je netwerk, hoe gezonder je business. Kom met een creatief idee, waarmee je dat bereikt - zoals Jaer Pollux, de man achter deze website.

Bert2

Bert Hagendoorn

Helpt creative en digitale bureaus zichzelf beter op de kaart te zetten.
Week 10

Thijs Remie

Chief pencil bij Present Plus
Week 09

Simon Scheiber

Filmmaker en ontwerper
Week 08

Patrick Monkel

Freelance designer
Week 06

Erik Borst

Freelance fotograaf
Week 05

Sanne Wijbenga

Art Director & Creative Strategist bij Fabrique [merken, design & interactie]
Week 04

Jort Schutte

Art director bij Achtung
Week 03

Harm Wimmenhove

Creative director bij Resoluut
Wekelijks up-to-date